Friday, May 6, 2011

KoKo...

Assalamualaikum...... cerita baru zaman sekolah menengah.... hehe... dulu zaman ak nak masuk U, kn bawak markah koko 10%.... time tu dah menyumpah2.... 'x guna punye kementerian, dok gatal pg buat bende2 mcm ni buat ape'...
Aku mula sedar time form 4.... time tu la dok ligat kepala dok wat planning... Nak sukan, mmg confirm x dpt, ramai sgt nk men... Nak main kelab, hahaha... stakat telibat je (selalu lari koko awal, hahahah)..... tup2, plan nk join pusat sumber... dapat ak pinjam buku lame sikit... sbb ak ni dah la jenis mls nk nek library, dah la kat aras 3.. haha... balik semula crite td, time F4 ak dah tlibat ngan pusat sumber... time tu kalau x silap pegang bilik komputer.... fuuuhhhh seronok ak.... mncari2 ape yg selame ni ak nk cr.. PC kat rumah xde net, kat sekolah je ade.... time ni jela... hehe....
Naek F5, ak dah jd pngawas pusat sumber... fuuuhhh seronok
jugak... kah3... sblum tu ak kn cr ahli pngawas baru, penat n malas nk cari dah, ak tarik mmbr2 kelas.... colorful baju dak laki kelas ak.... hehe... mn taknye, baju hijau, biru putih n kuning pon ade... haha... meriah je tgk.... Hujung tahun F5 ak dah dpt markah koko.. huhu... seronok jugak bile tgk markah tinggi dalam sijil ak.. kah3.... time tu lega habis, mn taknye dah dpt markah untuk masuk U....
Ni la salah satu ragam pelajar sekolah menengah.... hehehe....
Sekian.... yosh...

ada yg x masuk frame.... hehe


2 comments:

  1. hahaha best! best! teruskan karya masih tak cukup cer cita bebanyak sikit suka saya mbce ye hahahha

    ReplyDelete
  2. nape x tulis pasal ank angkat cikgu aminah..hehee..

    ReplyDelete